Międzynarodowa konferencja
Mission: Międzynarodowa konferencja organizowana przez dużą firmę dla kluczowych klientów i partnerów.
Objective: Obsługa techniczna wydarzenia, utrwalenie w formie video kluczowych dla rozwoju firmy wystąpień liderów, customer case’ów, sesji Q&A oraz realizacja relacji z wydarzenia na potrzeby marketingowe.
Pośród projektów transformacyjnych doradczych i szkoleniowych czasem nasi klienci proszą nas o nietypowe wsparcie. Tym razem, ufając naszej kreatywności i znajomości ich biznesu, poprosili nas o pomoc przy… realizacji międzynarodowej konferencji, którą zorganizowali w Göteborgu dla swoich kluczowych partnerów i klientów. Skorzystali m.in. z naszych doświadczeń przy tworzeniu contentu video, realizacji filmów z rejsów rozwojowych i rozwoju startupu you.band. Plecak sprzętu, operator w terenie i okazja do zdobycia nowych doświadczeń – to świetna okazja do wyciągnięcia wartościowych wniosków.
Jakie Lessons Learned zebraliśmy?
- Siła zaangażowania ponad ilość “zaangażowanych”. Mały zespół składający się z wysoce zaangażowanych, dobrze komunikujących się i ekstremalnie odpowiedzialnych ludzi jest kluczem do ciągłego dostosowywania działań do szybko zmieniających się warunków podczas konferencji.
- Dobre przygotowanie, planowanie i “rozpoznanie w terenie” pozwala na stuprocentowe skupienie na “misji” i osiągnięcie wyższej jakości.
- Każdy plan “B” musi być równie dobry i łatwy we wdrożeniu co plan “A”, szczególną uwagę należy poświęcić momentowi zmiany, aby była ona szybka i skutecznie pozwoliła nam na kontynuację działań.
Była to niesamowita przygoda, okazja do odkrycia nowego miejsca na mapie Europy, szansa na poznanie wspaniałych ludzi oraz pokazanie w praktyce, jak zwinny zespół może skutecznie poruszać się w strukturze dużej, międzynarodowej firmy.