Przygotowując i prowadząc warsztaty Agile Music zmierzyliśmy się - jak w soczewce - z wieloma klasycznymi wyzwaniami "entrepreneurskimi". Zaczęliśmy od koncepcji produktu, następnie iteracyjnie doskonaliliśmy nasz pomysł, weryfikując wiele hipotez. Wyszliśmy z produktem na rynek, by za chwilę skorzystać z tego, czego się nauczyliśmy.

Chcielibyśmy podzielić się tą przygodą - w niniejszym cyklu opowiemy m.in o takich aspektach, jak :

STRATEGIA -  Jak budowaliśmy naszą strategię produktową? Jak udało nam się stworzyć innowacyjne rozwiązanie? Dlaczego warto prototypować?

MODEL BIZNESOWY - Jak weryfikowaliśmy nasz model biznesowy? Jak zdobyliśmy pierwszych "early adopters" i skorzystaliśmy z ich pomocy do rozwoju produktu? Czy warto od początku dbać o potrzeby różnych grup interesariuszy?

KLIENCI - Kto jest naszym klientem? Jak testowaliśmy "pricing" i tworzyliśmy synergie (poprzez m.in. skuteczny barter z partnerami)?

SZANSE - Jak wykorzystać pojawiające się niespodziewane szanse? I jaka niesamowita historia kryje się za gościem specjalnym, który nieoczekiwanie pojawił się na planie teledysku "Początek"?

ZESPÓŁ - Jak zbudowaliśmy skuteczny team od zera? Jak udało się wzbudzić zaangażowanie? Jaka jest rola przywództwa, a zasadzie jego różnych "barw"?

ZARZĄDZANIE -  Jak poradziliśmy sobie z deficytami zasobowymi? Jak udało nam się zakrzywić czasoprzestrzeń? Czy komunikacja miała wpływ na finalny kształt produktu?

Sporo rozmaitych zagadnień - w kolejnych postach będziemy je sukcesywnie przybliżać. Stay tuned!